וילה מספר 15#

וילה מספר 15#

בילוי בלתי נשכח במישור החוף
אם חשבתם שאין וילות יוקרתיות ומפנקות לאירועים שונים ומגוונים במישור החוף – טעיתם ובגדול! הוילה מהווה את הפיתרון המושלם לאירוח. 4 חדרי שינה!

מה בבמתחם?
4 חדרי שינה מאובזרים עם חדרי רחצה
חדרי רחצה המאפשרים נוחות מושלמת במהלך השהייה במתחם
הפינוקים הכלולים במתחם כוללים סלון יפיפייה ומפואר עם טלוויזיה חכמה גדולה ומערכת קריוקי. המטבח כולל את כל האביזרים לאירוח, כולל מכשירי חשמל וכלי הגשה שישמשו אתכם היטב בפינת האוכל המפוארת. בכל אחד מחדרי השינה יש טלוויזיה אישית, ארון לאחסון חפצים ומיזוג אוויר לשהייה נעימה ביותר.

המתחם החיצוני המפנק
במתחם החיצוני המפנק של בוילה תמצאו את המקום המושלם לבלות בו באירועים, מסיבות או אירועים משפחתיים. במקום פינת אוכל לישיבה נוחה, כולל גזיבו. פינות ישיבה בעיצוב מיוחד שיבטיחו שעות רבות של בילוי והנאה, לצד הערסלים המיוחדים וכורסאות-נדנדות. במקום פינת מנגל באיכות הגבוהה ביותר וכן בר חיצוני עם פרגולה מוצלת. הבריכה המפנקת כוללת מפל מפליא וגודל מרשים של 9 על 4 מטרים (מחוממת ומקורה בחורף). בנוסף, במקום ג'קוזי ספא מחומם, מקלחון חיצוני וחדר רחצה נוח להשלים את הבילוי בבריכה ובג'קוזי.

הזמנות מיוחדות לרגל אירועים
בוילה ניתן להזמין שירותי קייטרינג לארוחות הבוקר, שירותים של מנגליסט מקצועי שיבטיח אירוע מפנק במיוחד באוויר הפתוח וכן לשריין חניה פרטית בכדי לא לדאוג לנושא בעת ההגעה.

וילות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

Captcha loading...